2015. július 12., vasárnap

33.fejezet Kemping vagy Buli?

-Gyerekek, én nagyon unatkozok.-nyöszörgött a konyhaszéken Armin.
Épp Alexynek segítek elkészíteni az ebédet, mert "valaki" nem hajlandó idevánszorogni a konyhába, és ezért inkább besegítek neki, nehogy megsértődjön.
Tegnap náluk aludtam, ezért, úgy döntöttem, hogy ma az egész napot velük töltöm.
-U-nat-ko-zom!-szótagolta el Armin unott hangon.
-Jól van, erről most mi tehetünk?-vetette oda neki Alexy testvérének.
-Nem, csak... annyira uncsi itthon ülni és nem bulizni...-mondja száját húzva... komolyan, úgy viselkedik mint egy gyerek.
-Hát igen...-mondom, majd tovább folytatom a sütést... omlettet sütök, hm...
-Mi lenne, ha elmennénk kempingezni?-kérdezte csillogó szemekkel Alexy.
-A szabadban aludni?  Internetkapcsolat nélkül?Azt már nem! Inkább menjünk el egy klubba és igyunk!-lelkesedett fel Armin, majd meghallottam a cicát, ahogyan felkúszott Armin lábán és az ölébe bújt.
-Úgy látom nagyon megszeretett az a macsek.-mondom mosolyogva.
-Jah, de még most se adtunk szegénynek nevet.-mutatóujjával az ártatlanul szunyókáló cicára mutatott.
-Hm... akkor legyen a neve... Kuro!-jelentettem ki.
-Egyszerre fordult ide mind a két iker, de Alexy inkább visszafordult, nehogy odaégjen az omlett.
-Kuro... ez tetszik.-simogatta meg a macskát.
-Nekem is tetszik a Kuro név ,de az mit jelent?-kérdezte Alexy.
-A Kuro szó, más szóval fekete.-magyaráztam el neki.
-Aha, értem.-motyogta Alexy, majd tovább folytatta amit csinál, majd csatlakoztam hozzá.
-Na szóval, visszatérve a kempingezéshez... SZÓ SE LEHET RÓLA!-mondta Armin határozott hangon.
-Ezt nem csak te döntöd el! Ami, szerinted?-néztek rám a fiúk választ várva.
-Nekem édes mindegy, hogy mi, de ha választanom kellene inkább buliznék, bocsi Alexy.-nézek bocsánatkérően barátomra.
-Nem baj, akkor ma buli van srácok.-mosolyodik el, majd mondta, hogy figyeljek oda, mert különben odaégetem... és hát egy kicsit oda is égett, de nincs para...
-Na, akkor ma berugunk?-kérdezte Armin felpörögve... az előbb eljátszotta a hattyú halálát a széken, most meg már fel van pörögve.
-Naná!-mosolygok rá, majd végre befejeztük Alexyvel az omlett sütögetést... végre!
Kitettem a tányérokat az asztalra, majd leültünk és nekiláttunk enni.



*



-Indulhatunk már?-kérdezte Alexy felkiáltva a fürdőbe, ahol épp a hajamat vasaltam.
-Persze, kész vagyok!-húztam ki a vasalót a konvektorból, majd lementem az emeletről, és odasétáltam az ajtóban álló fiúkhoz.
-Hú, dögös vagy Ami.-fogta meg a derekamat Armin, majd odahajolt a fülemhez, és lágy hangján megszólalt.
-Kinek csípted így ki magad?-kérdezte kacéran, majd a fülem mögé dugott egy kósza hajszálat.
Fekete miniruhát vettem fel, mellé egy szintén fekete, szegecses magassarkút.Füstös sminket viseltem, és enyhén vörös rúzs fedte ajkamat, a hajamat pedig csak szimplán kivasaltam.
-Természetesen Alexynek, ki másnak?-néztem rá szemtelenül, majd elmosolyodtam.
-De gonosz vagy!-mondja Armin apró sértődöttséggel.
Armin egy szeméhez illő kék inget viselt, mellé egy koptatott farmert, Alexy pedig egy "Smile" feliratú fehér pólót, hozzá egy szintén koptatott farmert.
-Jól van na, neked, csak ne duzzogj.-halkan felnevettem, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Nos, mehetünk.




Miután befizettük a belépőt, és megkaptuk a karszalagot, bementünk a klubhelyiségbe, hangos zene csapta meg a fülünket, ahol már javába folyt a buli.
-Armin, táncolunk?-kérdeztem tőle hangosan, mivel elég nagy volt a zaj.
-Tessék?-hajolt oda az arcomhoz.
-Jössz táncolni?-mondtam a fülébe.
-Persze!-eresztett meg egy félmosolyt.
-Alexy, te is... jössz...?-néztem körbe, és észrevettem, hogy Alexy nincs itt... hova mehetett?
-Vajon hova ment?-kérdeztem Armintól.
-Ki tudja, biztos elment csaj... vagyis fiúzni... néha elfelejtem, hogy Alexy meleg.-vakarta meg a fejét.
-Ja, akkor jó, gyere menjünk.-kézen ragadtam Armint, majd a tömeg felé kezdtem el húzni, ahol már javába táncoltak.



*


Vagy egy órát táncoltunk és ittunk, mire Alexy jelent meg előttünk a pultnál egy fiúval... hm, Arminnak igaza volt, a végén tényleg bepasizott Alexy.
-Sziasztok, elmentem Luissal, csak ezért mondom, hogy ne keressetek ha nem találtok.-köszönt el tőlünk és eltávozott a fiúval.
-Úgy látom, hogy a tesód máris bepasizott.-bököm oldalba nevetve, majd megfogta a vodkával teli poharamat, majd fenékig lehúztam.
-Ja, na jöhet még egy kör?-kérdezte mosolyogva, majd bólintottam egyet.




-Armin, én azt hiszem berúgtam.-jelentem ki kuncogva.
-Hah, úgy látom nemigen bírod a piát... ezt észben tartom, nehogy gy járj, majd a közeljövőben, mint most.-neveti el magát halkan.
-Armiiiin mer' van az, hogggy neked ilyenn szép szemed vann? Nekemm meg illyen csúnyaa...-mondom neki kissé össze-vissza beszélve, de érthetően, asszem.
-Na jó, te részeg vagy, menjünk haza.-ereszt el egy mosolyt, majd segített felállni.
-Nemááááár, én még bulizni akarooook! Gyeree legalább egy táncot!-nyöszörögtem neki, és úgy látom, hogy bejött nála. Megfogtam a kezét, és húztam vissza a tömegbe.
A nyaka köré kulcsoltam a kezeimet, majd úgy közelebb húztam magamhoz. Látszólag tetszett neki, mivel átfogta kezeivel a derekamat, és az arcával közeledett felém... megcsókolt.
Automatikusan visszacsókoltam, majd vadul beletúrtam a hajába.
Égett az egész testem az érintésétől és ahogy csókolt, és ezt az érzést sose akartam, hogy elmúljon.
Ezt Armin bizonyára észre is vett, mivel elhajolt tőlem tisztes távolságba, majd komolyan belenézett a szemembe.
-Mi a baj?-lepődök meg.
-Részeg vagy, gyere hazamegyünk.-fogta meg a kezemet határozottan, mégis gyengéden, majd kivezetett az épületből.

Utolsó emlékem az volt, hogy Amin hazavitt taxival hozzájuk és próbált józanítani.


*


Mikor felkeltem sajgott a fejem a tegnapi bulizás miatt... biztos sokat ittam, maradtam volna a kempingezésnél.
Észrevettem, hogy nem a saját ágyamban fekszem hanem az Arminéba.
Megfordultam az ágyon, majd Armint vettem észre, aki féloldalas mosollyal támaszkodott könyökével a párnáján.
-Jó reggelt, jobban érzed magad?-kérdezte tólem, én pedig aprót bólintottam egyet, majd a fejem után kaptam.
-Aha, csak egy kicsit fáj a fejem.-mondom fejemet fogva.
-Oh, igaz is...-nyújtott felém egy fájdalomcsillapítót és egy pohár vizet.
-"Nem" köszönöm.-vettem be a gyógyszert, majd ittam rá vizet... azért mondtam, hogy "nem" köszönöm, mivel azt mondják, ha megköszönöd a gyógyszert, akkor nem fog hatni...
-"Nem" szívesen.-mondja mosolyogva-Amúgy elég "vad" voltál tegnap este.-hangsúlyozza ki Armin a "vad" szót. Majdnem félrenyeltem mikor ezt kimondta... mit csinálhattam én tegnap este? Várjunk csak....
Felemeltem a takarót és észrevettem, hogy pizsamában vagyok... biztos átvettem az éjjel vagy....
Gyanakodva néztem Armint, majd megszólaltam.
-Átöltöztettél?-kérdem tőle a lehető legtermészetesebben.
-Igen, mivel nem akartam, hogy abban a szűk ruhában aludj el, ezért inkább átöltöztettelek... legalább nem meztelen vagy, mert akkor tutira azt hinnéd most, hogy részegen lefektettelek.-magyarázza meg Armin.
-Oké... de azt, hogy értetted, hogy vad voltam?-kérdem a válaszára várva.
-Mondjuk úgy, hogyha nem hoztalak volna el időben a klubból... most nem lenne rajtad ruha.-neveti el magát én pedig elvörösödtem-Ja, és még itthon is próbálkoztál, de azután bealudtál.-fejezi be a mondatot.
Soha többé nem iszok alkoholt... majd csak 1-2 hónap múlva.
-Egy darabig biztos lehetsz abban, hogy ebben a hónapban nemigen fogok piához nyúlni.-mondom határozottan.-Na, de most folytatom szunyókálásomat, ha nem baj.
-Dehogy baj, amúgy is még csak 7 óra van... egy kicsit korán keltünk attól függetlenül, hogy berúgtunk.-mondja, majd a könyökét levette a párnáról és helyette rátette a fejét és felém fordult.
-Hm... vajon hol lehet Alexy?Nem láttam itthon.-tűnődik el.
-Biztos az új, "pasijával" van... azzal a Luissal vagy kivel.-kuncogok.
-Jah tényleg, na mind egy...
Becsukta a szemét, én pedig kihasználva a pillanatot, rátettem a fejem a mellkasára és úgy próbáltam elaludni, erre Armin pedig átölelt és úgy aludtunk vissza.... bár mi lett volna, ha a kempingezést választom? Hm... talán akkor is berúgtam volna... vagy kitudja... hihi.


                                                                 (Végül a macska neve Kuro lett :D)





3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod és mint mindegyik rész ez is nagyon jó lett.
    Kis kérdés: Mikor lesz kövi rész?

    VálaszTörlés
  2. szia, köszönöm szépen éssss... már belekezdtem a kövi fejezetbe, de mindig feltartanak engem valamivel xD ugyhogy szerintem nemsokára :) :D

    VálaszTörlés